2011.11.11.
22:14

Írta: Iló

2011.11.11.

Nyugi, nem jött el a világvége, íme a legújabb bejegyzés:D
Megint el vagyok maradva, mint mindennel. De akit érdekel, hogy mizu, az úgyis írt nekem, nem?:)
Szóval egész nap a gép előtt ülök és este sokszor már nincs kedvem tovább folytatni vagy inkább beszélgetek.

Ma nemzeti ünnep, én meg dolgoztam. De végre rá tudtam venni a főnököt, hogy kezdjük el szelektálni a régi, hatálytalan könyveket, tegyünk rendet. Megtanultam apró pénzt tekercselni, nagyon menő:)

Hideg idők járnak, hiányzik a meleg kabátom. Az Eiffel-torony teteje nem is látszott a ködben a 2. emelettől és ilyenkor nincs nálam fényképezőgép:)

Maradt hátra még 22 nap, megyek még Ildiékhez és Annáék meghívtak Le Havreba.

Valamint az utóbbi időszak legjobb híre, hogy jön Anyu november 23-26.!!!!! Remélem szép időnk lesz azért. Pont november 23-tól utazik a főnök Magyarországra, úgyhogy az utolsó másfél hetem szabad lesz, no munka.
Nyugodtan készülhetek fel a szakításra, (el)válásra a szerelmemtől, Párizstól.  1 év együttélés után rossz belegondolni, hogy nem csak szünetet tartunk, mint tavaly, hanem valamennyire végleges (egy darabig legalábbis). A vagyonközösség felosztását már megkezdtem, az enyém Párizs összes ruhája:)

 


 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása